SEM czyli znajdź produkt w sieci

stronę firmową czy sklep internetowy prowadzimy po to aby w jak najdokładniejszy sposób trafić z naszą konkretną ofertą do klienta końcowego i doprowadzić do jego zainteresowania bądź zakupu produktu

Jednak nasze świadome działania a to co robią/szukają nasi potencjalni klienci w google to dwie zupełnie różne rzeczy i to nam zależy aby klient skorzystał z konkretnie naszej oferty a nie konkurencji

aby tego dokonać musimy używać konkretnych narzędzi internetowych

obowiązkowym narzędziem do analizy fraz jakie użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę i na jaką pokazuje się nasza witryna to Google Console

pokażę analizę wyszukiwanej frazy w google na podstawie analizy wykonanej przez google console dla hasła pogotowie komputerowe Warszawa

ta fraza została użyta u nas na stronie na podstronie biznes w internecie w czasach izolacji, robot google zaindeksował tą stronę i pokazał ją użytkownikowi na pozycji około 88

Nie marginalizujemy tej frazy a wręcz zależy nam bardzo aby zwiększyć jak najmocniej świadomość klientów z warszawy o istnieniu naszej usługi zdalnego pogotowia komputerowego dla nich

Innymi słowy ponieważ jest zapotrzebowanie na usługi informatyczne pogotowia komputerowego w Warszawie to wychodząc z szczególną ofertą do tych klientów zrobimy dla nich podstronę na naszej stronie internetowej, jeśli pojawi się fraza pogotowie komputerowe Kraków albo Gdańsk bardzo dobrym pomysłem będzie stworzenie dedykowanej podstrony specjalnie dla tej grupy klientów lokalnych

dokładnie taką samą analizuję fraz wyszukiwanych przez klientów należy zrobić przy stronie firmowej bądź sklepie internetowym

udostępnij artykuł na swoich Social Media

Facebook


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *